Enter Title Here

Enter Title Here

Offensive content goes here

Offensive content goes here

Saturday, July 4, 2009

スタ☆Gazing

Walking down-town in Chinatown,
People walking, chatting, shopping around.
Walking down-town in Chinatown,
It's night time already, lights out everyone.

Look up into the peaceful starry sky,
Minutes pass by slowly in this quiet time.
「僕は嬉しい」
I think to myself, この活動は楽しいです。

優しいの人は易しいの試験に合格しました。
何に物の物語は全部を食べ物は食べしました。
この本訳者の本屋は本訳の本は売します。
今は僕は何を分かりません、でも今は僕は嬉しいです。

The quiet sky shines, I take a breath of heart.
"I'm shinning~!!" He screams, with happiness in the air.
歌を歌う、何か君は大好きの歌。
フワフワ♪ドキドキ♪今の時間はペルフェクトー!

The star shines prettily in the sky.
煌くの空は僕に楽しむ。
The relaxing feeling seeps under my skin.
皆の夢はこの夜を本物になる。

お休みなさい。
Let's sleep under the stars.
草の上に眠る。
Star gazing.

No comments: